Jak w dzisiejszych czasach budować spójny wizerunek marki? Jaką rolę w kreowaniu wizerunku odgrywają niestandardowe aktywacje konsumenckie?
 
Chcesz poznać odpowiedzi na te i inne pytania? Dołącz do spotkania z partnerem biznesowym Uniwersytetu WSB Merito Warszawa – firmą Decathlon.
To właśnie na przykładzie marki Decathlon Polska, Pan Krzysztof Gońka - absolwent dziennikarstwa, marketingowiec, który odpowiada za pozycjonowanie i komunikację marki Decathlon, opowie jak rola kreatywności jest nieoceniona w dzisiejszych czasach.
 
Kiedy: 23.05.2024
Godz.: 18:00-19:00
Forma spotkania online
 

Zapisz się

link do spotkania otrzymasz po wypełnieniu formularza
 
 


 

O prowadzącym:
Krzysztof Gońka - absolwent Politechniki Koszalińskiej na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Z marketingiem związany od ponad 6 lat. Aktualnie odpowiedzialny za markę Decathlon, jej pozycjonowanie i komunikację w Polsce.
 


 

Decathlon Polska - Sport dostępny dla wszystkich – to nasza filozofia. Chcemy w zrównoważony sposób upowszechniać przyjemność i korzyści płynące z uprawiania sportu. Wierzymy, że każdy zasługuje na jakościowy sprzęt niezależnie od dyscypliny, stopnia zaawansowania oraz zasobności portfela. Dlatego tworzymy sprzęt dla pasjonatów ponad 70 sportów, myślimy o początkujących i regularnych użytkownikach oraz oferujemy produkty, które zawsze są najwyższej możliwej jakości w danej kategorii cenowej.  

 

Na całym świecie mamy tę samą silną i wyjątkową kulturę organizacji, wzmocnioną naszymi czterema najważniejszymi wartościami: witalnością, odpowiedzialnością, szczodrością i autentycznością! Dajemy możliwość rozwoju w sklepach stacjonarnych, logistyce oraz w jednym z działów w centrali: e-commerce, produkcji, marketingu, finansach, dziale handlowym. U nas sam decydujesz o tym, w którym kierunku chcesz podążać i jak wykorzystasz swoje talenty".
 

 

Czytaj więcej