Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Brand Manager
BRAND MANAGER – FILOZOFIA BRANDINGU, PODEJŚCIE BRAND MANAGERÓW I NARZĘDZIA
(28 godz.)
- Brand-driven company – zarządzanie marketingowe w firmach. (16 godz.)
- Brand Value Proposition – warsztat tworzenia propozycji wartości (Value Proposition) (4 godz.)
- Filozofia Love Brand – jak tworzyć marki, które kochają klienci – case studies (4 godz.)
- Ekosystem marki – jak integrować kanały offline i online w działaniach brandingowych (4 godz.)
KONSUMENT W SIECI – BADANIA, TRENDY, PSYCHOLOGIA
(22 godz.)
- Trendy konsumenckie – obserwacje, badania i wnioski potrzebne do budowania LoveBrand (4 godz.)
- Psychologia zachowań konsumenckich oraz persony i psychografia w praktyce (10 godz.)
- Ekonomia behawioralna dla Brand Managerów (4 godz.)
- Badania marketingowe (4 godz.)
INBOUND MARKETING NARZĘDZIE LOVEBRAND
(16 godz.)
- Content marketing – treści w tworzeniu opowieści o LoveBrand i user generated content (8 godz.)
- Warsztat tworzenia treści – copywriting dla Brand Managerów (4 godz.)
- Strategiczne planowanie kampanii Inbound Marketingowych (4 godz.)
EFEKTYWNOŚĆ I KONTROLA REALIZACJI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH I BRANDINGOWYCH
(14 godz.)
- Wskaźniki efektywności działań marketingowych i brandingowych (4 godz.)
- Budżet marketingowy i jego kontrola.Współpraca z agencjami eklamowymi/badawczymi/PR (6 godz.)
- Prawo autorskie, zawieranie umów (4 godz.)
MARKA W SOCIAL MEDIA
(34 godz.)
- Marka w internecie – warsztat tworzenia strategii. Analiza Case Studies i praca nad własnymi markami (4 godz.)
- Social media i komunikacja w mediach społecznościowych – wstęp (6 godz.)
- Narzędzi promocji organicznej i płatnej w social media (4 godz.)
- Branding offline/online (warsztat case studies) (4 godz.)
- Instagram – działania marki (tworzenie treści i strategiczna komunikacja) (8 godz.)
- Youtube – działania marki (tworzenie treści i strategiczna komunikacja) (4 godz.)
- Facebook – działania marki (tworzenie treści i strategiczna komunikacja) (4 godz.)
ZARZĄDZANIE MARKĄ I PRODUKTEM
(46 godz.)
- Zarządzanie marką – wstęp do działań brandingowych (8 godz.)
- Pozycjonowanie marki jako podstawa działań brandingowych (8 godz.)
- Portfel produktowy – optymalna polityka produktowa marki (8 godz.)
- Portfel marek – zarządzanie portfelem marek (4 godz.)
- Rebranding jako element strategii marketingowej firmy – warsztat (8 godz.)
- Brand Sprint i strategia tworzenia Love Brand od zera (zajęcia warsztatowe – praca na własnej marce) (10 godz.)
KODY KOMUNIKACJI MARKI
(12 godz.)
- Tworzenie kodów komunikacyjnych marki | zajęcia graficzne (8 godz.)
- Mikro-narracje jako element komunikacji marki w XXI w. (4 godz.)
PROJEKT
(8 godz.)
- Seminarium projektowe (8 godz.).
Forma zaliczenia
testy semestralne i egzamin końcowy polegający na obronie projektu.